Środowiskowy Dom Samopomocy
w Piotrkowie Trybunalskim

Wycieczka do Kazimierza Dolnego

Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
9 + 8 =
Link

19 września udaliśmy się na wycieczkę do Kazimierza Dolnego. Pogoda dopisała, dzięki temu mogliśmy doświadczyć wielu atrakcji. Rozpoczęliśmy od rejsu statkiem po Wiśle. Następnie udaliśmy się na spacer po wyjątkowo urokliwym wąwozie korzeniowym - unikatowej atrakcji tej okolicy. Później udało nam się także zwiedzić tutejszy, niezwykle malowniczy rynek. Po dniu pełnym wrażeń udaliśmy się do pensjonatu, w któryn przygotowano dla nas nocleg. Zanim jednak udaliśmy się spać, wzięliśmy udział w zorganizowanym dla nas grillu, podczas którego posililiśmy się przed wieczornym wypoczynkiem.
    Następnego dnia rano udaliśmy się do Puław, gdzie zwiedzaliśmy zabytkowy pałac  Książąt Czartoryskich - przepiękną budowlę, o której wiele ciekawych rzeczy opowiedziała nam Pani Przewodnik. Kolejnym przystankiem na naszej trasie był Janowiec –tam zwiedzaliśmy ruiny zabytkowego zamku, spacerowaliśmy też w jego pobliżu. Na zakończenie wycieczki zjedliśmy obiad oraz przepyszny deser lodowy. Po tym miłym poczęstunku udaliśmy się do domu.